Fitness & Hubnutí

Fitness Inspiration 0.01

5. května 2013 v 21:03 | Sunny
Čauky, dnes už podruhé :)). Napadlo mě udělat článek s Fitness Inspirací :D. Snad se vám bude líbit :3.

Cviky pro ohebnější postavu

25. února 2013 v 12:00 | Sunny
Dneska přináším cviky pro lepší ohebnější postavu. Pomůže to celkově tělu, zdraví a kondici. Chtěla jsem tady dát těžší, ale to až někdy jindy.
Untitled

Cvičení ve společnosti

14. února 2013 v 12:00 | Sunny
Něco o cvičení ve společnosti :D

Lollipops turned into cigarretes.

Zvol si tanec pro krásnou postavu

12. února 2013 v 12:00 | Sunny
Určitě jste věděli, že se tancem celkem snadno zhubnout. Psala sem otom článek :) Ale které tance jsou ty pravé a při kterých se opravdu hubne? ;)
LoVe i$ WiCkEd ♥

Tancem ke štíhlé postavě

25. ledna 2013 v 12:00 | Sunny
Postavíte se před zrcadlo a okukjete se. V duchu si říkáte, že sem tam potřebujete něco shodit. Máte dost volného času? Jděte tancovat!
Facebook

Zaběhej si - jogging

19. ledna 2013 v 12:00 | Sunny
Přijde vám trapné jít si jen tak ven zaběhat? Proč by mělo? Plno lidí chodí běhat ať pro hubnutí nebo jen tak pro zábavu. Má to plno výhod.
my life

Sportovní oblečení

15. ledna 2013 v 12:00 | Sunny
Netřeba říkat, že cvičit nemůžete jen tak v nečem. Chce to něco speciálního, ze správného materiálu a s dobrým tvarem.
(13) Tumblr

Cviky na míčy proti bolavým zádům

4. ledna 2013 v 16:14 | Sunny
Nestalo se vám někdy, že vás bolely záda například z učení se, sedění u počítače, čtení si a podobně? Pokud máte doma gymnastický míč, máte proti bolesti zad vyhráno! ;)
Beauty, Bass, & Bowties .

Nejlepší sporty pro štíhlou linii

7. listopadu 2012 v 12:00 | Sunny

Nejlepší sporty pro štíhlou linii

Fitness
Rozhodla ses začít sportovat zejména proto, abys zhubla nějaké to kilo a vyrýsovala si štíhlejší postavu? Máme pro tebe tip na několik zázračných sportů.
Sporty a obecně pohyb neprospívají pouze tvému tělu, ale psychické pohodě. Proto bys měla sportovat minimálně třikrát za týden.

Plavání

První sport, který ti hodně prospěje, je plavání. I když není přímo na hubnutí, pomůže ti, když máš celulitidu. Navíc pokud začneš včas, je možné, že se ti vyhne úplně. Také ti to pomůže k plochému břichu a celkově k pěkné postavě, jelikož při plavání voda masíruje tvé tělo.

Tanec

Tanec je úplně zázračná aktivita. Nejen, že hubneš a bavíš se, ale zároveň si i zlepšuješ držení těla (pozor: existují tance, u kterých to tak není). Je jedno, jestli se začneš učit standardní tance, aerobic, hip hop nebo cokoliv jiného. Momentálně je trendy jménem zumba. Kombinace aerobicu a latinsko-amerických tanců tě určitě bude bavit.

Tanec


Jízda na kole

Tento sport má několik výhod. Kromě toho, že posiluješ zadek a nohy, můžeš jet do přírody a dojet třeba na nějaký hrad. Co takhle vyrazit s partou na kolech a pak si udělat piknik - samozřejmě se samých zdravých dobrůtek? Pozor: nikdy nezapomeň na helmu.

Tenis

Chceš posilovat ruce, ale činky tě nebaví? Vyraz na tenis. Taky za tenisákem (míčkem) budeš muset běhat, takže posílíš i nohy. Musím, ale říct, že ti to hned nepůjde. Pokud tvoji rodiče nebo třeba kamarádi tenis hrát neumí, bylo by dobré se zapsat na nějaké lekce k trenérovi. Tento sport ale není levný, musíš si koupit raketu, tenisové míčky, zaplatit za vstup na kurt, a pokud možno koupit nějaké speciální boty a oblečení.


Běh

Chceš si zlepšit fyzičku a posílit nohy? Jdi si zaběhat! Hlavně začínej pomalu a nepřemáhej se. Pro začátek to stačí dvakrát týdně patnáct minut. Pokud trpíš celulitidou, jdi si spíše zaplavat. Při běhu se totiž tělo otřásá a trpí vaziva v tkáni, to by tvůj problém mohlo ještě zhoršit. Jako prevenci celulitidy si kup dobré běžecké boty, které otřesy tlumí.

Běžkování


Běžkování

I v zimě se musí sportovat a běžkování je úžasný sport, který je opravdu hodně prospěšný. Posiluješ při něm ruce, nohy, zlepšuješ si fyzičku, a navíc se můžeš koukat okolo sebe a vydýcháš se. Běžkování je nejlepší zimní sport. Z hlediska hubnutí mnohem lepší než sjezdové lyžování, které není prospěšné skoro vůbec.

Bruslení

Je jedno, jestli budeš bruslit na zamrzlém rybníku nebo na stadionu, jisté je to, že tento sport není příliš namáhavý a tělo uvolní. Dobré je, že si při něm můžeš povídat třeba s kamarády a zároveň se hýbeš. Krasobruslení je už namáhavější, ale slečny, které to opravdu umí, jsou obdivuhodné


Máte nějaké otázky?? Ptejte se tady

Pět důvodů, proč jíst pomalu

6. listopadu 2012 v 12:00 | Sunny

Pět důvodů, proč jíst pomalu

Oběd
Naházíš do sebe většinou jídlo rychlostí blesku? Po přečtení tohoto článku už to možná dělat nebudeš.
Pomalá konzumace pokrmů má celou řadu předností. A to jak pro správné zažívání a prevenci střevních obtíží, tak pro štíhlou linii.

Důvod první: Pomalá konzumace umožní tělu rozpoznat, kdy má dost

Pokud chceš zhubnout, nauč se jíst pomalu. Tělo totiž to, že je syté, nepozná hned, takže když jíš pomalu, může ti dát mozek impuls, že už víc nepotřebuje, když budeš teprve v polovině talíře. Zabráníš tak zbytečnému přejídání, a tím i nechtěným tukovým zásobám.

Důvod druhý: Pomalá konzumace zlepšuje trávení

Když hltáš a jídlo správně nerozkoušeš, koleduješ si o pěkný břichabol a pocit těžkosti. Navíc nahltáš hodně vzduchu, což to jen podpoří. Pokud máš ale na jídlo klid a čas, každé sousto správně přežvýkáš, což je pro organismus ideální. Mnohem rychleji takto přepracovanou stravu stráví, lépe z ní vstřebá potřebné látky a nemá potřebu uchovávat si tolik zásob.

Důvod třetí: Jen když jíš pomalu, jídlo si vychutnáš

Když ráno zhltneš snídani v běhu, nebo do sebe naházíš oběd ve školní jídelně a zároveň při tom bifluješ dějepis na písemku, mnohdy ani nevíš, co jsi vlastně jedla. Přitom vychutnat si jídlo, to je báječný zážitek, který může být zpříjemněním dne.

Nezdravé stravování
Důvod čtvrtý: Společné jídlo sbližuje

Jak je ti příjemné, když sedíš u jídla sama? Srovnej to s rodinnými večeřemi nebo obědy se spolužačkami či kamarádkami. Společné jídlo je báječný způsob, jak se seznámit a udržovat s našimi blízkými vztahy. Je to jeden ze zásadních okamžiků naší socializace.

Důvod pátý: Jídlo je příležitost k relaxaci

Když proběhneš fastfoodem a nacpeš do sebe hamburger během dobíhání tramvaje, jsi ve stresu a uhnaná. Sednout si k jídlu a pomalu si ho vychutnat, to je i příjemná pauza v celodenním shonu, způsob, jak vypnout a relaxovat. A relaxace je pro náš život - fyzický i psychický - zásadně důležitá.

Pokud se naučíš jíst pomalu, naučíš se i více sledovat, co jíš. Začne ti záležet na kvalitě, nebudeš šidit svůj jídelníček, a to přispěje jak k lepšímu zdravotnímu stavu, dobré náladě i štíhlejší postavě a lepší fyzičce

Zhubni díky Facebooku!!

5. listopadu 2012 v 12:00 | Sunny

Zhubni díky Facebooku

Jíst u počítače
Máš taky pocit, že sociální sítě jsou jen pro zlost? Jen žerou čas a ničí skutečné vztahy. Našli jsme jednu jejich pozitivní stránku. Pomohou ti zhubnout!
Klub hubnutí na sociální síti: přesně to je nejnovější způsob, jakým se mnozí lidé zbavují nadbytečných kilogramů. Nepřejídat se a jíst opravdu zdravě není vždy jednoduché. Jenže pokud dáte na svůj profil fotografii každého jídla, které jsi přes den snědla, dobře si rozmyslíš, co si vložíš do úst. Komentáře tvých "přátel" mohou být totiž účinnější, než naše vlastní svědomí.

Funguje to na stejném principu, jako když do svého hubnutí zasvětíš rodinu nebo kamarádky. Když vědí, že hubneš, a chceš se před nimi pustit do nějaké kalorické bomby, určitě ti připomenou, že tohle tvé snaze shodit pár kil moc neodpovídá. Na sociálních sítích není svědkem tvé hubnoucí cesty jen pár kamarádů, ale skutečně velké množství "přátel". Zpětná vazba na sebe nenechá dlouho čekat, a tak si dáš určitě větší pozor na to, co konzumuješ. Chce to jen odhodlání.

Jíst u počítače
Hubni on-line

Sociální sítě jsou fenoménem, jehož možnosti jsou neomezené. Napadlo by tě, že by mohly fungovat i jako klub lidí, kteří chtějí zhubnout? Tato myšlenka se stává realitou.

Stále více lidí se zapojuje do různých diskusních skupin, které se soustředí jen na jedno: ukázat ostatním vše, co mají přes den na talíři. Komentovat, kritizovat a chválit každé selhání či pokrok.

Odměna za to, že zhubneš? Rozšiřující se základna tvých fanoušků. Co se stane, když selžeš? Jejich přízeň zakolísá. Dobrá motivace? Pro některé určitě. A velmi účinná. Vypadat "dobře" v očích "přátel" na sociální síti rozhodně funguje.


Podpora přátel jako zadostiučinění

Hlídacím psem ale nejsou jen on-line přátelé na tvém blogu, Facebooku nebo Twitteru. Hlídat se začneš ty sama. Když víš, že ho musíš vyfotit a zveřejnit před ostatními, mnohem snáz si odpustíš nezdravé jídlo. Navíc focení jídla může být velká zábava.

Fotografka

Díky aplikacím, jako je Instagram, si s fotkou snadno pohraješ a výsledek stojí za to. Až ti přijde líto, fotit jen obyčejné jídlo, a tak začneš mít tendenci talíř různě dozdobit - třeba čerstvou zeleninou nebo bylinkami. Nenásilně tak do svého jídelníčku vneseš zdravé a prospěšné potraviny.

Negativní komentáře tě snadno donutí, dávat si menší porce, jíst pestřejší stravu, smažené a tučné nahradit zeleninou a čerstvými potravinami. Chce to jen vytrvat a nepodvádět.

Máš s touto metodou hubnutí své zkušenosti? Poděl se o ně v komentářích xD

Cvičení pro lenochy

25. října 2012 v 12:00 | Sunny

Cvičení pro lenochy

cvičení

Více v cč

Osm triků pro štíhlou figuru JEŠTĚ DNES!!

19. října 2012 v 12:00 | Sunny

Osm triků pro štíhlou figuru JEŠTĚ DNES!

Štíhlá a fit
Čeká tě večer důležitý večírek nebo jiná událost, při které se chceš blýsknout, jenže když si ráno zkoušíš šaty, které si chceš obléknout, vrátí ti zrcadlo ne moc lichotivý odraz. Dá se ještě něco dělat? Dá!
Tvé šaty dají nemilosrdně vyniknout povolenému poprsí, nafouklému bříšku a ďolíčkům na zadku. Na skutečnou dietu je trochu pozdě, přesto ale můžeš do večera leccos napravit. Vyzkoušej pár triků, díky kterým večer zazáříš.

1. Vyčesané vlasy

Pokud máš pocit, že je tvá postava o dost širší, než by měla být, zkus si vypomoct a opticky ji protáhni. Ideální k tomu jsou vyčesané vlasy. Uprav si je do vyčesaného drdolu, který ti v kombinaci s odhaleným krkem a dlouhými visacími náušnicemi vykouzlí štíhlejší obličej. Na ten se spousta lidí zaměřuje nejvíc, takže pokud dokážeš zeštíhlet svou tvář, pár kil navíc jinde si nemusí nikdo všimnout.

2. Véčkový výstřih

Opticky zeštíhlet a protáhnout figuru ti pomůže také hluboký véčkový výstřih. Vyvaruj se ale masivních náhrdelníků, kterými bys těžce vybojovaný trik úplně zabila.

Faldíky na břiše


3. Lichotivá podprsenka

Skvělý pomocník v cestě za dokonalými křivkami je dobře padnoucí a kvalitní podprsenka. Pokud ti košíčky deformují prsa, ramínka se zařezávají do kůže a po obvodu se ti pásek podprsenky zarývá do kůže a vytváří nevzhledné faldíky, nikoho nejspíš neohromíš. S dobrou podprsenkou budou tvá prsa hezky zvednutá, rovnoměrná a podprsenka nikde nebude tvořit faldy a záhyby. Nemáš takovou? Nejvyšší čas si ji pořídit. Vezmi si klidně šaty do obchodu s sebou a zkoušej ji pod ně, a neboj se poprosit o pomoc a konzultaci personál.

4. Opálená pokožka

Jestli jsi pro přirozený vzhled nebo bronzový odstín ze solárka, je teď jedno. Opálená pokožka bude vypadat zdravěji a dokonce štíhleji. Pokud máš macaté ruce a nateklé nohy, tmavší odstín ti pomůže ubrat centimetry. Sáhni po samoopalováku, nebo si skoč na samoopalovací postřik.
5. Optické triky

Černá je v zeštíhlování královna všech barev. Ale nemusíš volit šaty jen v této barvě. Vyplatí se ti také různé kombinování barev, geometrických tvarů, zajímavých materiálů a střihů. Pozor naopak na volný vršek, který tě zmohutní, modely bez rukávů, pokud máš silnější paže, boty s páskem kolem kotníku a lesklý satén, který přidá kila každému.

6. Stahovací prádlo

Povolené břicho, objemné pozadí a ďolíčky od celulitidy zakryje jeden jediný pomocník - stahovací prádlo. Nemusíš se bát nevkusného naškrobeného kusu prádla, dneska vypadá svůdně a vkusně, takže i kdyby ti kousek vykoukl zpod šatů, nikoho tím neurazíš.

Dior představuje svou kolekci šatů - 13
Černá barva, véčkový výstřih, optické prvky v pase. Zeštíhli díky jednoduchým trikům.

7. Správné boty a punčochy

Podpatky jsou jasná volba, přidají tvé postavě pár centimetrů na výšku. Potřebovala bys protáhnout ještě trošku? Zvol stejnou barvu punčoch a bot. Když si navlékneš tmavé punčošky, nohy ti to zeštíhlí (černá zužuje), ale i tělové punčochy doplněné nude botkami ti nohy protáhnou a zeštíhlí. Zapomeň ale na lesklé materiály a velké vzory na punčochách.

8. Sebevědomí a postoj

O pět kilo lehčí budeš vypadat, když se jednoduše narovnáš. Zdvihnout hlavu, zatáhnout bříško a zadeček, vyprsit se - a nikdo ti neodolá. V takovém postoji ale musíš také vydržet. Pokud se při hovoru s opačným pohlavím hned zase stáhneš a shrbíš, není to správné. Najdi si na sobě aspoň jednu věc, která se tobě samotné líbí, a na tu se soustřeď. Díky tomu si udržíš svou zdravou vyzývavost a sebevědomí postoj.

Odhal největší mýty a lži o hubnutí + Jak na hezčí porpsí

18. října 2012 v 12:00 | Sunny

Odhal největší mýty a lži o hubnutí


Snídej jako král, obědvej jako princ a večeř jako chuďas

MÝTUS NEBO PRAVDA? Tohle rčení platí jen napůl. Ano, snídaně by skutečně měla být vydatná a hodnotná, aby se tvůj organismus mohl naplno rozjet, to ale neznamená, že se můžeš cpát koblihami nebo bůčkem. Po ránu je nejideálnější volbou přiměřená míra bílkovin, sacharidů a vitamínů (třeba müsli s čerstvým ovocem a jogurtem). Kromě oběda a večeře bys měla do svého jídelníčku zařadit ještě dvě menší svačiny, abys dodržela pravidlo, že jíst se má každé tři hodiny. A nejpozději dvě hodiny před spaním. Pokud jsi zvyklá ponocovat, neuškodí ti, když si dáš klidně ještě druhou večeři, abys vydržela, ale vol lehké a snadno stravitelné jídlo.

Hlad je nejlepší kuchař

MÝTUS NEBO PRAVDA? Stoprocentní pravda. Když máš hlad, sníš skoro cokoli. Ve snaze nasytit strádající žaludek ho do sebe házíš a každé sousto je pro tebe hotovou slastí. Bohužel máš také ale tendenci se nacpat, což nesvědčí tvé váze, a také hltat a jídlo dostatečně nerozkousat, což se může negativně podepsat na tvém trávení.


Každé sousto musíš třicetkrát přežvýkat

MÝTUS NEBO PRAVDA? Napůl. Trávení se neodehrává až v žaludku nebo ve střevech, začíná už v ústech. Jídlo rozdrtíš zuby a smísíš ho se slinami a trávicími enzymy. To pak žaludečním šťávám a střevům usnadňuje práci. Bez enzymů ze slin je pro tvůj žaludek dokonce některé jídlo téměř nestravitelné. Když tedy hltáš, koleduješ si o bolení břicha, kroucení střev a na pěknou dobu o pocit plnosti a únavy. Nemusíš při kousání počítat, ale snaž se nehltat, ukusovat drobnější sousta a jídlo v ústech dobře rozmělnit.

Nepoznáš, kdy už jsi syta

MÝTUS NEBO PRAVDA? V dnešní době je to bohužel pravda. Kdybys jedla pomalu a na jídlo by ses soustředila, rozpoznala bys moment, kdy už má tvé tělo dost. Jenže protože jíme mnohdy ve spěchu, někdy dokonce za pochodu, zhltneme celý talíř a až po pár minutách přichází pocit těžkosti a přejedení. Co s tím? Můžeš cíleně jíst menší porce, dát si třeba v restauraci jen poloviční porci. Ale dodržuj svačiny a jez každé tři hodiny, ať tě nepřepadne vlčí hlad.
Po slaném roste chuť

MÝTUS NEBO PRAVDA? Pravda. Dokážeš sníst misku popcornu nebo pytlík brambůrků, aniž by sis všimla, jak? Může za to sůl. Když jíš nějaké hodně slané jídlo (chipsy, arašídy, popcorn apod.), zvyšuje sůl v ústech tvorbu slin. Jenže slinění vyvolává chuť na další jídlo a také zvyšuje pocit hladu. Proto se nedokážeš zastavit a projíš se až na dno pytlíku. Pokud se ti totéž stává i s tabulkou čokolády nebo kyblíkem zmrzliny, je to ale spíše o odříkání a neschopnosti se kontrolovat.

Kdo je tlustý, je bohatý

MÝTUS NEBO PRAVDA? Dříve to rozhodně platilo. Boháči měli dost peněz na opulentní hostiny, navíc nepracovali tak moc fyzicky, a tak jim rostlo panděro a druhá brada. Dnes, alespoň ve vyspělém světě, je málokdo tak chudý, že by neměl na jídlo. A kupodivu je mnohem více tlustých lidí mezi ekonomicky chudšími lidmi, než mezi boháči. Za tloušťku může spíše neinformovanost a obecný nezdravý životní styl, bohatší lidé v jídle mnohem více hledí na kvalitu než na kvantitu.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jak na hezčí poprsí


Mnoho dívek se svým poprsím není spokojeno. Buď jsou příliš malá, nebo velká, další je zas chce pevnější. Jak si pomoci? Stačí pravidelně a důkladně cvičit.

Plavání

Nejlepším způsobem na krásné poprsí je samozřejmě plavání. V podstatě nezáleží na stylu, ale obecně platí, že jsou nejúčinnější prsa. V létě můžeš využít veřejných koupališť, v sychravém počasí se jako vhodná alternativa nabízí krytý bazén. Choď aspoň dvakrát týdně a za chvíli uvidíš rozdíl.
Tlak do zdi

Toužíš po krásných ňadrech? Postav se proti zdi a opři se o ní. Ruce měj natažené a dlaně celé pokládej na zeď. Začni pro ní tlačit vší silou, jako bys jí chtěla posunout, ale tlak nevychází z nohou, nýbrž z rukou. Tlač aspoň deset vteřin a celé cvičení opakuj patnáctkrát za sebou.

Dlaně proti sobě

Tento cvik je naprosto dokonalý, zejména v tom, že ho můžeš praktikovat v podstatě kdekoliv a kdykoliv. Dej si ruce před hrudník a přilož je k sobě. Opět na ně pořádně tlač po několik sekund a povol. Celé opakuj aspoň desetkrát.

Simulace plavání

Pokud nemáš čas zajít do bazénu, můžeš si pomoci i doma. Postav se ke zdi nebo skříni a simuluj plavání stylu prsa. Celé opakuj aspoň pět minut.
Sáhni si za lokty

Další z cviků, které se dají opakovat snad kdekoliv a kdykoliv. Stačí, když se rovně postavíš nebo posadíš, ruce ohneš a položíš na bok. Oběma lokty se přibliž, jako by ses jimi chtěla dotknout vzájemně. Vydrž v poloze minimálně deset vteřin a celé to opakuj desetkrát.

Denní cvičení

Ke krásnému poprsí si můžeš pomoci i obyčejnou chůzí a denními činnostmi. Snaž se nebýt v žádné situaci shrbená a choď rovně. Zatáhni bříško, vyšpul prsa a lopatky zatáhni dozadu. Pokus se chodit rovně při každé příležitosti a vyhni se těžkým břemenům, jako jsou kabelky, batohy a extrémně těžké tašky. Vše se snaž vyvážit nebo aspoň střídat ruce.

Zhubni i bez posilovny

17. října 2012 v 12:00 | Sunny
Tak je tu zase, jako každý druhý všední den návod jak zhubnout :D Zase je z Krásná.cz xD Pls neodsuzujte mě za to :P

Najdete to v c.č.
 
 

Reklama

2012 - 2013 © Sunny | Hosting: Blog.cz | Design by Domi