Správný pitný režim

10. února 2013 v 12:00 | Sunny |  Zdraví
Tohle není výmysl, který vám nutí rodiče, doktoři a učitelé. Pít se zkrátka musí, jinak můžou nastat i vážně zdravotní potíže.
Because I love her and I can't make her happy ★

Ani nevíte, jak je pitný režim důležitý. Může to zapříčinit několik věcí, některé přehlednutelné, jiné opravdu zdraví závadné. Nedostatek energie, únava, nechuť k jídlu, špatný spánek, štípání očí, citlivost na různé podněty, pocit chladu/horka, dehydratace a další.
Tumblr
Jak se tomu vyhnout? No jak asi, hodně pít samozřejmě. Nejvýživější je hlavně obyčejná pitná voda, minerální vody, džusy, vymačkané ovoce, čaje nebo vody se šťávou. Méně učinné jsou různé koly a kofoly, káva, energetické nápoje a alkohol.
Kawaii Junkie
Dostatek energie v podobě pitného režimu můžete získat nejen z vody. Nezapomínejte na ovoce a zeleninu. Plno vody obsahuje třeba meloun nebo citrusy. Takové mojito přijde vhod. ;P
SummerLove
Ikdyž budete chodně chodit na záchod, pijte hodně. ;)
Images from: We♥It
 


Anketa

Líbí se ti tento blog?

Ano :)
Ne :(
Nevím :I

Komentáře

1 Chloé Chloé | Web | 10. února 2013 v 20:50 | Reagovat

Presne! Úplne vo všetkom súhlasím s tebou! :-) Ja som dokonca skončila aj v nemocnici, lebo som skoro odpadla a doktorka mi tam aj potom povedala, že to bolo zrejme kvôli tomu, že som nepila, pretože ja osobne teda veľa nepijem a to vôbec neviem prečo :D Ale nie vážne, piť je dôležité a najlepšie je, keď si ustanovíte presné časy.

2 Liza Tomhar Liza Tomhar | E-mail | Web | 11. února 2013 v 11:39 | Reagovat

Já piju tak průměrně, ne třeba 3 litry denně, ale tak 2 litry vipiju . :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama

2012 - 2013 © Sunny | Hosting: Blog.cz | Design by Domi