Cviky pro ohebnější postavu

25. února 2013 v 12:00 | Sunny |  Fitness & Hubnutí
Dneska přináším cviky pro lepší ohebnější postavu. Pomůže to celkově tělu, zdraví a kondici. Chtěla jsem tady dát těžší, ale to až někdy jindy.
Untitled

Nejdříve něco, co bych řekla na úvod. Po jednom takovém cvičení se ohebnost nezlepší. Musí se cvičit každodenně alespoň tak dva týdny, aby se to pořádně projevilo. :)
Cviky pro nohy
  • Postavte se k nějakému sloupu nebo tyči. Pořádně se jednou rukou chytněte sloupu a nohy vyrážejte nahoru ze předu i z boku z levé i pravé strany. Jakoby jsem dělali nohou půlkruh. Po deseti takových půlkruzích vyměňte nohu.
  • Dřepněte si a zkuste nohy protáhnout do šňůry. Předpokládám, že víte, jak se dělá šňůra. Střídejte nohy (jednou levá vepředu, pak pravá). Na první pokus nikdy nedáte zadek až dolů, takže se rukama chytněte země a mírně hopsajte, jako byste se snažili dávát zadek pořád níž a níž. Pak vyměňte nohy.
  • Nejprve kotníkem, pak lýtkem a pak celou nohou dělejte ve vzduchu kruhy. Přocvičte takto obě nohy.
  • Skrčte nohu a přitahujte si ji k břichu. Snažte se takhle udržet na jedné noze a nepřidržovat se něčeho.
  • Nohu skrčte k břichu, pak ji dejte do boku (pravá noha=pravý bok) a spusťte dolů.
  • Lehněte si na bok (střídejte levý a pravý) a zvedejte vrchní nohu tak, aby vytvořila s trupem pravý úhel.
Fuck Yeah, Fashion Girls!
Cviky pro záda
  • Postavte se a nohy nechte u sebe. Sehněte se a pokuste se dotknout špiček chodidel prsty. Později to půjde lépe, takže na špičku nohy dáte i klidně celé zápěstí. Tento cvik zkuste i v sedě.
  • Ve stoje mírně roztáhněte nohy a dělejte po sobě toto: dotknout se rukama levé špičky chodila, pak pravé špičky chodidla, prsty dát doprostřed jakoby mezi nohy, zvednout se a roztáhnout ruce. Takto asi pět krát.
  • Dobrý cvik na protažení zad je pověšení se na žebřiny. Ale pochybuju, že je máte doma. ;)
  • Opravdu dobré cviky na záda se provádějí na balóně. Jsou to dobré cviky na jak protažení zad, tak proti jejich bolesti. ;)
scrapbook.: Nike Women. Make Yourself Strong.
Cviky pro zpevnění břicha
  • Klasické sedy lehy, ale zkuste při zvednutí mírně natočit trub střídavě na obě strany. Takže; leh, sed, otočení do prava, leh, sed, otočení do leva.
  • Postavte se s mírně roztaženýma nohama a točte trubem, co nejvíce to jde do leva a pak do prava. Posílí se tím hlavně postranní části břicha.
  • Lehněte si na záda. Zvedněte nataženou pravou nohu a zkuste ji dát co nejblíže k levému uchu. Pak zvedňete levou nohu a tlačte směrem k pravému uchu.
  • Trochu náročnější cvik. Lehněte si na břicho a snažte se co nejvíce zvednout zároveň nohy a hlavu s dekoltem. Toto je cvik z jógy, takže je trošku obtížnější. :)
I wish I had an ocean
Aby se cviky opravdu osvědčily, tak každý cvik provádějte několikrát.;)
Images from: We♥It
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama

2012 - 2013 © Sunny | Hosting: Blog.cz | Design by Domi