Cviky na míčy proti bolavým zádům

4. ledna 2013 v 16:14 | Sunny |  Fitness & Hubnutí
Nestalo se vám někdy, že vás bolely záda například z učení se, sedění u počítače, čtení si a podobně? Pokud máte doma gymnastický míč, máte proti bolesti zad vyhráno! ;)
Beauty, Bass, & Bowties .

Úvod: Na balóně byste měli sedět rovně, se spuštěnými rameny, mírně podsazenou panví, nohy pevně na zemi. Každý cvik by se měl provádět 4x.
Cvik 1
Absolutně primitivní cvik. Jenom skáčete na balóně. Zkuste nezvedat nohy. Ruce si dejte vbok. Takový jednoduchý cvik na protažení.
Cvik 2
Když už jste v tom hopsání. Pořád hopsejte s rukama v bok a zkuste přitom vychylovat pánev do leva a pak do prava. Takže vlastně hýbete boky ze strany na stranu. Pomáhá k protažení páteře po celé délce, možná kromě krku.
Cvik 3
Další obyčejná věc. Sedíte pevně na balóně a střídav zvedaté nohy. Každou tak na deset sekund - 15 centimetrů nad zemí.
modelcouture: Heather Marks and various models by Elle
Cvik 4
Položte se na balón na břicho a paže a nohy nehte volně spuštěné.
Cvik 5
Zůstaňte v předchozí poloze a mírně se houpejte ze předu do zadu.
Cvik 6
Asi nejsložitější cvik. Položte se zase nabřicho na balón a pomocí rukou se posuňte dopředu, až budete mít na balónů jenom kolena. Ty pak skrčte, takže si jakoby na balón dřepněte. Pak se vraťte a udělejte to znova. Jinak se tomu říká velbloud.
Inspire Me Healthy
Cviky pro ajťáky - lenivce. :) Vím, že ty obrázky stojí za nic, ale nemohla jsem najít nějaké pořádné.

Images from: We♥It
 


Komentáře

1 ♥Verča♥TVD♥ ♥Verča♥TVD♥ | Web | 4. ledna 2013 v 16:28 | Reagovat

vypadá to vážně zajímavě :-)

2 A- A- | Web | 4. ledna 2013 v 17:42 | Reagovat

škoda, že nemám míč, ale jinak záda nooo :DD

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama

2012 - 2013 © Sunny | Hosting: Blog.cz | Design by Domi