Nejlepší sporty pro štíhlou linii

7. listopadu 2012 v 12:00 | Sunny |  Fitness & Hubnutí

Nejlepší sporty pro štíhlou linii

Fitness
Rozhodla ses začít sportovat zejména proto, abys zhubla nějaké to kilo a vyrýsovala si štíhlejší postavu? Máme pro tebe tip na několik zázračných sportů.
Sporty a obecně pohyb neprospívají pouze tvému tělu, ale psychické pohodě. Proto bys měla sportovat minimálně třikrát za týden.

Plavání

První sport, který ti hodně prospěje, je plavání. I když není přímo na hubnutí, pomůže ti, když máš celulitidu. Navíc pokud začneš včas, je možné, že se ti vyhne úplně. Také ti to pomůže k plochému břichu a celkově k pěkné postavě, jelikož při plavání voda masíruje tvé tělo.

Tanec

Tanec je úplně zázračná aktivita. Nejen, že hubneš a bavíš se, ale zároveň si i zlepšuješ držení těla (pozor: existují tance, u kterých to tak není). Je jedno, jestli se začneš učit standardní tance, aerobic, hip hop nebo cokoliv jiného. Momentálně je trendy jménem zumba. Kombinace aerobicu a latinsko-amerických tanců tě určitě bude bavit.

Tanec


Jízda na kole

Tento sport má několik výhod. Kromě toho, že posiluješ zadek a nohy, můžeš jet do přírody a dojet třeba na nějaký hrad. Co takhle vyrazit s partou na kolech a pak si udělat piknik - samozřejmě se samých zdravých dobrůtek? Pozor: nikdy nezapomeň na helmu.

Tenis

Chceš posilovat ruce, ale činky tě nebaví? Vyraz na tenis. Taky za tenisákem (míčkem) budeš muset běhat, takže posílíš i nohy. Musím, ale říct, že ti to hned nepůjde. Pokud tvoji rodiče nebo třeba kamarádi tenis hrát neumí, bylo by dobré se zapsat na nějaké lekce k trenérovi. Tento sport ale není levný, musíš si koupit raketu, tenisové míčky, zaplatit za vstup na kurt, a pokud možno koupit nějaké speciální boty a oblečení.


Běh

Chceš si zlepšit fyzičku a posílit nohy? Jdi si zaběhat! Hlavně začínej pomalu a nepřemáhej se. Pro začátek to stačí dvakrát týdně patnáct minut. Pokud trpíš celulitidou, jdi si spíše zaplavat. Při běhu se totiž tělo otřásá a trpí vaziva v tkáni, to by tvůj problém mohlo ještě zhoršit. Jako prevenci celulitidy si kup dobré běžecké boty, které otřesy tlumí.

Běžkování


Běžkování

I v zimě se musí sportovat a běžkování je úžasný sport, který je opravdu hodně prospěšný. Posiluješ při něm ruce, nohy, zlepšuješ si fyzičku, a navíc se můžeš koukat okolo sebe a vydýcháš se. Běžkování je nejlepší zimní sport. Z hlediska hubnutí mnohem lepší než sjezdové lyžování, které není prospěšné skoro vůbec.

Bruslení

Je jedno, jestli budeš bruslit na zamrzlém rybníku nebo na stadionu, jisté je to, že tento sport není příliš namáhavý a tělo uvolní. Dobré je, že si při něm můžeš povídat třeba s kamarády a zároveň se hýbeš. Krasobruslení je už namáhavější, ale slečny, které to opravdu umí, jsou obdivuhodné


Máte nějaké otázky?? Ptejte se tady
 


Komentáře

1 Barbara Buckwheat Barbara Buckwheat | Web | 7. listopadu 2012 v 15:15 | Reagovat

Tanec a brusle :-) Plus v mém případě jízda na koni :-) A jsem happy!

2 Andy Andy | Web | 7. listopadu 2012 v 16:52 | Reagovat

Brusle :))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama

2012 - 2013 © Sunny | Hosting: Blog.cz | Design by Domi