Zásady jídelníčku při dietě

26. září 2012 v 12:48 | Sunny |  Fitness & Hubnutí

Zásady jídelníčku při dietě

Zapamatujte si několik zásad, které jsou pro hubnutí a dietní jídelníček nezbytné:
  • Jezte pravidelně. Pokud se ráno "zapomenete" nasnídat a vše doháníte pozdním tučným obědem, který zakončíte dezertem, je to špatně. Jíst byste měli pětkrát denně menší porce. Svůj den začněte výživnou snídaní, pak si dopřejte svačinu, oběd, svačinu a lehkou večeři.
  • Nevymlouvejte se na to, že pětkrát denně jíst nemůžete. Opravdu to jde! Ovoce, které si můžete dát k dopolední svačině, se vám do tašky vždy vejde.
  • K dietnímu jídelníčku patří také dostatek tekutin. Tím jsou myšleny alespoň dva litry vody denně. Hodí se také bylinkové nebo ovocné čaje. Ovšem pozor - neslazené.
  • Jídelníček při dietě by měl být vyvážený. To znamená bohatý na dostatek živin, minerálů a vitamínů. Dbejte na to, aby vaše strava nebyla jednostranná, zapojte svoji fantazii.
  • Myslete na energetickou hodnotu jídla, které konzumujete. Abyste hubli, musíte přijmout méně energie, než vydáte. Pro ženy platí, že by měly za den sníst asi 5 000 kJ, muži pak 7 000kJ.
  • Dietní jídelníček by měl obsahovat méně tuků a sacharidů a naopak více bílkovin. Ideální poměr je 30 % bílkovin, 30 % tuků a 40 % sacharidů.



 


Komentáře

1 streetqnektarinka streetqnektarinka | Web | 26. září 2012 v 12:56 | Reagovat

super tipy :-)  ;-)

2 Barbora Chmulíková Barbora Chmulíková | Web | 26. září 2012 v 12:58 | Reagovat

http://www.tulko.sk/sutaz/nifra/24/2305

prosím daj jej hlas súťažíme o fotku do kalendára :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama

2012 - 2013 © Sunny | Hosting: Blog.cz | Design by Domi