Jak na stehna, zadek a břicho

25. září 2012 v 11:02 | Sunny |  Fitness & Hubnutí
Tak mám tady pro vás pár cvičení, které můžete děla jestli chcete zhubnout :) Stačí pouhá půl nebo čtvrt hodinka denně!!
Jak na stehna

Stůj vzpřímeně a pravou nohou proveď výpad vpřed. Lýtko a stehno přední nohy tvoří pravý úhel, zadní nohou poklekneš téměř až na zem (ale drž koleno nad podložkou, ať pracují i svaly zadní nohy). Váhu těla drž na zadní noze. Pak se vrať do výchozí polohy. Zopakuj desetkrát na každou nohu.

Jak na zadek

Postav se zpříma, nohy měj na šířku ramen. Do rukou vezmi činky (nebo petlahve naplněné vodou) a přidřepni si tak, abys měla zadek ve výši kolen. Vydrž několik vteřin a znovu se napřim. Při pohybu vzhůru vzpaž ruce s činkami nad hlavu. Vydrž několik vteřin, pak se vrať do původní pozice. Tělo drž celou dobu zpevněné, břicho vtažené, zadek podsazený. Posiluješ tím nejen zadek, ale i trup a ramena.

Jak na břicho

Polož se tak, jako bys chtěla začít dělat kliky. O zem se opírej jen dlaněmi a prsty u nohou. Zatni břicho, pokrč lokty a nechej tělo klesat k zemi, až se téměř dotkneš hrudníkem podlahy. Stále ale drž tělo zpevněné, hlavně nenechej prověsit břicho. Pak se vrať do výchozí polohy a zopakuj ještě desetkrát.


Snad vám to alespoň trochu pomohlo :) Vaše Sunny

Našla sem to na jednom blogu, který ale už dlouho nefunguje tak sem nepsala zdroj :/
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama

2012 - 2013 © Sunny | Hosting: Blog.cz | Design by Domi